Sidor

torsdag 24 maj 2012

Bensmärta

Igår körde jag Karins benpass och jäkla vad stel jag är idag! När jag vaknade i morse blev jag lite besviken att det inte kändes nåt i benen. Det fick jag raskt äta upp! Nu är det stelt och härligt...jag får nog köra fokus överkropp idag, annars lär det bli väldigt lite träning gjord ikväll.

Jag är riktigt sugen på att springa ute nu! Vilket härligt väder! Jag ska försöka få tillgång till barnvakt nån dag så att jag kan komma ut i spåret och springa av mig lite. Vad härligt det skulle vara!


4 kommentarer:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Låter som att benpasset tog bra då! Härligt! =)

Ingmarie sa...

Håller tummarna för att du får komma ut! Babyjogger?

Västgötskan sa...

Det är vaaaarmt! Men visst, skönt på ett sätt att springa ute i solen. ;-)

Lisa sa...

Hahahaaa! Vilken klockren bild... Härligt med benvärk, förutom när man ska gå i trappor;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...