Sidor

söndag 20 maj 2012

Jag njöt

Igår tog jag fram mina lyxiga italienska praliner och njöt riktigt ordentligt när jag åt dem. Det är något som jag jobbar med. Att äta något lite onyttigare utan att få ångest under tiden eller dagen efter. Och att inte helt balla ur bara för att man äter nåt speciellt en dag. Det gick riktigt bra i alla fall. Och det var supergott!
Idag är det fullt fokus igen. Det är nämligen exakt en månad tills vi far till New York till maken (vi flyttar inte ännu, men spenderar sommaren tillsammans) och tills dess är det fullt ös medvetslös med kost och träning. Kalla det superfokus om ni vill!

Gårdagen bjöd på mycket sitta i soffan tyvärr, men den goda nyheten är i alla fall att jag kom en ganska bra bit på uppsatsen. Jag avslutade dagen med att cykla 40 minuter. Cykeln har jag knappt använt på nån månad eftersom jag kört Bodyrock och sen gym på söndagar. Eftersom dottern är förkyld och kanske har feber, blir det inget gym idag. Vi vilar. Eller hon vilar. Jag ska städa, rätta nationella prov, skriva lite omdömen, tvätta, ta emot syster och hennes pojkvän på fika och...ja, träna nån gång också. 

Shit, jag måste sätta igång!

1 kommentar:

M sa...

Visst är det härligt att kunna njuta!? Det är svårt, men skönt när man lyckas. Annars känns det bortkastat på något sätt...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...